100% Nöjd kundgaranti
För oss är det viktigt att du känner dig trygg med ditt köp och leverans från oss på Blomverket! Även om blommor är en färskvara, och behöver hanteras varsamt från det att buketten lämnar oss hem till dig, vill vi göra vårt yttersta för att kompensera dig om något skulle gå snett på vägen. Vi är inte nöjda om inte du är 100% nöjd!
Våra 3 garantier till dig som kund på Blomverket
Förutsatt att rätt adress är angiven (se villkor) gäller följande 3 garantier till dig som kund:
Vi kompenserar alltid om:
- Dina blommor har hamnat på villovägar och inte levererats till mottagarens dörr/postlåda inom 2 dygn från önskat leveransdatum. Kontakta i första hand budfirman för att ta reda på var paketet är. I de få fall som din bukett behöver skickas till ombud (se villkor) behöver du hämta ut paketet inom 24 h för att vår nöjd-kund-garanti ska gälla.
- Dina blommor känns trötta efter ett dygn trots att du gett blommorna nya snitt och satt dem i vatten samma dag som du fått din blomsterleverans. Det du behöver göra ät att skicka en bild till oss på dina blommor senast två dagar efter leverans.
- Din bukett av någon anledning blivit skadad på vägen.
Vid reklamation är du välkommen att kontakta oss så gör vi vårt bästa för att kompensera dig.